Scrisoare unanimă

Dragă Nimănui,
 
Încerc să-mi culeg gânduri din coşul minţii mele
şi să strâng câteva pentru tine, ca nişte flori ofilite
legate cu forţa într-un buchet de corbi prost crescuţi.
Îţi spun că am refuzat să mai scriu
din cauză că am devenit prea pretenţios cu mine, de dragul tău
am devenit prea insensibil văzând că întârzi sau, ca nu mai vii.
Din Marea Mediterană am devenit Marea Moartă
iar mai apoi Oceanul Îngheţat.
Chiar acum sunt un sloi de gheaţă, un aisberg care aşteaptă Titanicul,
aşteaptă să fie lovit şi crăpat în două, astfel, măcar mă voi topi,
voi simţi căldura murind, aşteptând să moară singuratatea din mine.
Asta nu înseamna că te văd ca pe o salvare, nici vorbă,
(sunt conştient că există un singur Salvator – tu in forma cealalta)
ci ca pe un sprijin, un ajutor, ceva de care să-mi leg ancora vieţii
sau macăr gândurile şi micile fabulaţii.
Sau pur şi simplu, cineva care să mă facă să mă topesc, să plâng,
să strig şi strâng de durere cuvinte.
Zgârie-mă cu ghiarele tale de leopard şi nici măcar nu se va vedea
vreun semn pe inima mea de gheaţă.
Dar cine eşti tu de crezi că despre tine este vorba?
Nu intelegi nici acuma!? TU nu exişti în realitate, ci doar aşa, pentru mine…
când mă plictisesc,
că în celelalte rânduri, eşti complet absentă
sau nu eşti deloc.
 
Dedic aceste cuvinte
Ei, NIMĂNUI (sau Celei ce nu există)

About Eclejiastul

a christian artist
Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

