L si V de mare, mare de tipar

licurici de mare
incep sa se razvrateasca
pe malul ce a mai ramas din mine
bucata de nisip ce altadata era locul unde obisnuiam sa adormim
cand de atata nelumina ni se inchideau pana si ochii
acum nu mai e locul nostru
e plaja unde mai au loc doar micile vietuitoare
cu aripi inca neofilite

hei
valuri de mare
inecati-ma cum stiti voi mai bine
ca atunci cand ma voi trezi
-cand pulsul isi va relua din nou un anumit ritm-
asta daca se va intampla vreodata
sa fiu pierdut pe o alta insula
m-am saturat sa infulec acelasi aer pentru a supravietui
si pana la urma
daca e sa privesc in jur si sa gandesc bine
nici nu mai am spatiu printre acesti licurici
voi nu vedeti?!
asa ca faceti bine
si vorbiti si cu adancurile daca e nevoie
si macar mutati-ma intr-o alta cusca
mai minuscula –
fluture de mare
asta cred ca mi-ar place cel mai mult
s-am aripi care sa provoace acel potop
interzis de pe vremea lui Noe
iar astfel vor supravietui doar cei antrenati
cei obisnuiti deja in astfel de conditii
-imposibile obisnuitului si obisnuintei-

valuri de mare
lasati licuricii in pace
lasati-i sa se bucure de putinul ce a mai ramas
de boabele de nisip ce se fac tot mai mici

valuri de mare
haideti sa declansam potopul pus sub interdictie
singura solutie ce inca n-am experimentat-o
eu voi sufla cu mainile legate
la spate spre a nu-mi astupa maxilarul atunci cand puterile-mi vor fi gata
iar voi sa fugiti din calea strigatului meu nevazut si nemaiauzit
fie el si mut voi tot sa o luati la goana
sa alergati de nebunie in toate partile
si sa maturati orice gaza ce va va sta-n cale
si nu va faceti griji ca nu veti putea imbratisa intreg pamantul
va promit ca voi arunca cu lacrimi pana cand totul va fi sufocat de furia si
ospitalitatea voastra
(…)
doamne
ce bine ca macar pe voi va mai am

       *   *   *

(pffuiii
 ce mai de licurici
 ce mai de valuri de mare
 …)

About Eclejiastul

a christian artist
Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

