Balauri cu fete de nisip

Balauri cu fete de nisip
vin sa ne apere
diamantul ce ti l-am daruit in prima zi
cand te-am zarit pe peron
sper ca nu ai uitat acel ceas vechi si ruginit
ce ne-a aratat ora coliziunii noastre
iar zgomotul tagarilor ne-a tinut ritmul
pentru primul nostru dans
afara era ora 22 si ploua
trandafirul ce ti l-am intins
poposind de demult prin buzunarul meu
a prins radacini si ne-a tinut drept umbra
pentru ca atunci cand ti-am atins buzele
sa nu vada nici macar luna
mai tii minte acei licurici
ce ne-au acoperit cu lumina galbena sa nu ne ploua
asta cand am fugit neudati in strada tinandu-ne de
destinul celuilalt cu 5 degete si unghii taiate
astfel am iesit de sub binecuvantarea batranului peron
Balauri cu fete de nisip
e tot ceea ce avem nevoie
pentru a pastra in siguranta piatra
legamantului nostru
si ne amestecam
ne redesenam
Balauri cu fete de nisip
cu geamuri in frunte
cu un singur diamant legat la gat
si strig
cu glas de arhanghel
„Balauri cu fete de nisip
la luptaaa!!
sa cucerim Gradina Eden
Edenul fara nisip!”
si atunci s-a intamplat neprevazutul
asa au invins
Balauri cu fete de nisip

About Eclejiastul

a christian artist
Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

